Wednesday, August 26, 2009

Sixtus Pitah A. Presiden Kelab Komunikasi Sesi 2009/2010

oleh Jarinah Binti Ambasing & Siti Nabilah Kamarzaman

Pada 26 ogos 2009,pembubaran kelab komunikasi telah diadakan di Bilik mesyuarat Sekolah Sains Sosial.Beberapa orang pensyarah komunikasi turut menghadiri pembubaran tersebut,antaranya En.Shahrudin,En.Mokhtaruddin dan En.Saat.Manakala,kehadiran pelajar agak mengecewakan kerana hanya separuh daripada pelajar komunikasi tahun 1,2 & 3 yang menghadirkan diri.

Namun,perlantikan Majlis Tertinggi tetap berjalan dengan lancar.Setelah bersaing hebat dengan saudara Albert Thien,undian telah memihak kepada saudara Sixtus dengan kelebihan 1 undi.Saudara Albert pula menyandang jawatan Timbalan Presiden Kelab Komunikasi.

Selepas perlantikan jawatan Majlis Tertinggi selesai,beberapa aktiviti/program telah dirangka untuk membolehkan Kelab komunikasi kembali aktif.Seperti yang dikatakan Oleh En.Shahrudin,Sejak 4 tahun kebelakangan ini,Kelab Komunikasi agak suram kerana kurangnya program yang dapat mengembalikan keunggulan Kelab Komunikasi.
harapan kami agar Exco Majlis Tertinggi akan dapat menjalankan tugas dengan jayanya agar Kelab komunikasi kembali aktif.

No comments:

Post a Comment